קניות במכולת באינטרנט היא טרנד שנמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות.
זה הביא נוחות וקלות למיליוני צרכנים, שיכולים כעת להזמין מצרכים באינטרנט
ולקבל אותם במשלוח עד פתח ביתם.
תעשיית המכולת ראתה שינוי משמעותי בעשור האחרון לערך, כאשר חנויות מכולת מפנה מקום לקמעונאים מקוונים.
אנו רוצים שתקראו גם את המאמרים הבאים:
חנויות מקוונות מידע
קמעונאים מקוונים השתלטו על השוק על ידי הצעת מחירים תחרותיים, משלוח חינם והחזרות קלות.
קניות מקוונות של מצרכים עדיין לא לגמרי מיינסטרים,
אבל לאט לאט היא צוברת פופולריות.
צרכנים מתחילים לאט לאט להבין כמה נוח לעשות קניות באינטרנט של מצרכים
וכמה כסף הם יכולים לחסוך בתמורה.
קניות מצרכים באינטרנט הופכות פופולריות יותר עם הופעת המסחר האלקטרוני.
עם זאת זה עדיין שוק נישה שדורש מערכי מיומנויות וידע ספציפיים.
קונים מקוונים יכולים להזמין את המצרכים שלהם מהחנויות המועדפות עליהם כמו או אפילו להזמין מצרכים
ישירות מחנויות מקומיות באמצעות אפליקציות.
זה מאפשר להם לחסוך זמן וכסף בכך שהם לא צריכים ללכת לחנות בעצמם.
עם התקדמות הטכנולוגיה, קניות מצרכים מקוונות הפכו להרבה יותר קלות ונוחות עבור הצרכנים.
מדוע רשתות מזון מאפשרות קנייה באונליין?
רשתות המזון מאפשרות קניות מקוונות כי זה עוזר למקסם את הרווחים שלהן.
הם מסוגלים למשוך יותר לקוחות ולהגדיל את מספר העסקאות שהם מבצעים באותו פרק זמן.
רשתות מזון כמו מקדונלד'ס, סאבוויי ווינדי'ס
מאמצות טכנולוגיות דיגיטליות כבר זמן רב.
כתוצאה מכך, הם הצליחו ליצור תהליכי עבודה יעילים
יותר ולשפר את שירות הלקוחות שלהם.
קניות מקוונות הופכות פופולריות יותר ויותר,במיוחד בקרב הדור הצעיר.
אבל זה מהווה בעיה לרשתות אבל זה יותר בעיה לרשתות המזון – איך הן ממשיכות למשוך לקוחות?
רשתות מזון המאפשרות קניות מקוונות יכולות למנוע את הירידה האופיינית בהכנסות מתנועה ברגל במהלך ארוחת הצהריים.
זה גם מאפשר להם להפיץ את שם המותג שלהם ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלהם.
הסיבה הנפוצה ביותר לכך היא נוחות – הקלות של קניות באינטרנט מאפשרת לאנשים לעשות קניות מכל מקום ובכל זמן.
רשתות המזון מאפשרות כעת קניות מקוונות עם אפליקציות משלהן.
זוהי אסטרטגיה להישאר תחרותי בשוק ולמשוך לקוחות נוספים.
זוהי אסטרטגיה שיושמה על ידי רשתות מזון רבות. הם רוצים לספק נוחות לצרכנים
באמצעות הזמנה ומשלוח מהירים וקלים. קניות מזון באינטרנט הפכו פופולריות
מכיוון שהיא מציעה נוחות ללקוח.
זה גם מאפשר לאנשים להזמין אוכל מבלי לעזוב את הבית
או לצאת למקום כלשהו.
יתרונות וחסרונות בקניות במכולת באינטרנט
יתרונות:
– חסוך זמן וכסף דלק.
– חסוך כסף על ידי רכישה בכמויות גדולות.
– קבל מצרכים עד לדלת שלך.
– קבל מוצרים טריים, בשר, מוצרי חלב ומוצרים אחרים משלוח ירקות ופירות ישירות לביתך כאשר אתה צריך אותם.
חסרונות:
– יש להמתין למשלוח הסחורה או לאסוף בעצמכם.
קניית מצרכים באינטרנט יכולה לחסוך לך זמן וכסף. אבל, זה מגיע גם עם החסרונות שלו.
יתרונות בקניית מצרכים באינטרנט:
– חסוך זמן על ידי שמירת נסיעה למכולת.
– חסוך כסף על ידי קניות עבור מחירים נמוכים יותר במצרכים.
– השוואת מחירים בקלות עבור חנויות ומוצרים שונים מרחבי העולם.
חסרונות בקניית מצרכים באינטרנט:
– ייתכן שלא תקבל את מה שאתה רוצה או צריך כי זה לא זמין באזור שלך או לא מגיע בגודל/סוג/מותג שלך.
איכות המוצר יכולה להיות שונה ממה שהיית מצפה מחנות לבנים וטיט.
קניות במכולת באינטרנט הופכות פופולריות יותר.
יותר אנשים בוחרים לקנות מצרכים באינטרנט.
מחירים בקנייה ישירה ברשתות המזון מול מחירים קניות במכולת באינטרנט
כאשר אתה קונה אוכל ממסעדה, אתה משלם לעתים קרובות יותר ממה שהיית משלם אם היית קונה אותו באינטרנט.
מחקר של קונסורציום הקמעונאות הבריטי מצא שהמחיר הממוצע לארוחה במסעדה היה גבוה ב-20% מאשר אם היא נקנתה באינטרנט.
הסיבה העיקרית לכך היא שמסעדות צריכות להוציא יותר על שיווק ופרסום, מה שמוביל לעליית מחירים.
המחירים המקוונים לרשתות המזון בדרך כלל יקרים יותר מאלה שבחנויות הפיזיות.
עם זאת, ישנם כמה חריגים.
התמחור לרכישה מקוונת בדרך כלל נמוך מהקנייה הישירה בגלל היעדר
עלויות תקורה – ללא שכר דירה,
ללא צוות עובדים, ללא דמי משלוח וכו'.
לחנויות מקוונות יש הרבה יתרונות על פני חנויות פיזיות.
יש להם בקרת מלאי טובה יותר והם יכולים להציע משלוח מהיר יותר.
המחירים לרכישה ישירה ברשתות מזון גבוהים לרוב מהמחירים לרכישה אונליין.
הסיבה לכך היא שולי הרווח שחברות אלו יכולות לקבל מהחנויות הלא מקוונות שלהן.
קמעונאים מקוונים מקבלים בסיס לקוחות גדול יותר בגלל נוחות ועלות משלוח נמוכה.
לקמעונאים אלה יש גם שליטה רבה יותר על תמחור המוצרים שלהם
מכיוון שהם יכולים להתאים אותם בהתאם לביקוש ולהיצע.
על מנת לתת ללקוחות את המחיר הטוב ביותר, לקמעונאים מקוונים יש לרוב מבצעים, מבצעים, קופונים והנחות
שעוזרים להם לשמור על מחירים תחרותיים מול רשתות המזון.
כמה זמן צריך להמתין לקבלת המצרכים שרכשנו בקניות במכולת באינטרנט?
הזמן שלוקח לקבל את המצרכים שרכשת באינטרנט משתנה בהתאם לחברה. חברות מסוימות מבטיחות
משלוח תוך פרק זמן מסוים, בעוד שאחרות לא. חשוב לזכור
שאם אתם מזמינים מחברה שאינה מציעה אחריות,
אין ערובה לכך שהזמנתכם תסופק במסגרת הזמן שציינו.
אם אתה ממהר וצריך משלוח מהיר של המצרכים שלך,
אולי עדיף לך לאסוף פריט או שניים
ולבדוק עם החנות המקומית שלך לגבי זמני המשלוח שלהם. זו שאלה שצרכנים רבים שואלים את עצמם.
זו שאלה שהרבה קמעונאים ושווקים מקוונים מנסים לענות עליה.
עם זאת, עדיין אין תשובה חד משמעית.
ישנם גורמים שונים המשפיעים על הזמן שלוקח לקבל את המצרכים שלך
לאחר הזמנתם באינטרנט. המרחק מהחנות, גודל ההזמנה שלך וזמינות הפריטים במלאי,
כולם ממלאים תפקיד חשוב בקביעה כמה זמן עליך לחכות עד שההזמנה שלך תגיע הביתה. זו שאלה מעניינת.
התשובה תלויה בסוג המוצר שאתה מחפש.
אם אתם מחפשים תוצרת טרייה, אז כדאי לחכות לא יותר מיממה כל עוד החנות פתוחה.
אם אתם מחפשים שימורים, אז עדיף לחכות שבועיים או יותר כדי שהאוכל בפנים לא יתקלקל.